Večerní chléb (nízkosacharidový, bez lepku)

image_pdfimage_print

Jednoduchý a rychlý recept na večerní chléb bez mouky a lepku, s nízkým obsahem sacharidů a naopak vysokým podílem bílkovin. Nečekejte žádné složité procedury, recept na tento zdravý chléb je zcela jednoduchý. Na jeho přípravu budete navíc potřebovat pouze 5 základních surovin. Jistě ho pojďte zkusit.

Ingredience

4 PL psyllia
100 g najemno strouhaného sýra (např. mozzarella)
4 (L) vejce
špetka mletého kmínu
1/2 ČL soli
lněná semínka (volitelné)
rozmarýn (volitelné)

Postup

Všechny suroviny spolu pořádně rozmícháme v misce metličkou.
Těsto necháme 15 minut odstát, aby ztuhlo.
Vznikne nám husté a mazlavé těsto, které přemístíme pomocí špachtle na plech vyložený pečícím papírem a vytvarujeme z něj bochník.
Chléb pečeme 40-45 minut při 170 stupních dozlatova.

Napsat komentář

Ohodnoťte recept...*

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *